Merhaba güzel anneler, bu gün çatı muaynem vardı. Yalnız kendi doktorum izinde ve beni başka bir doktora yönlendirmişlerdi neyse girdim ilk normal muaynemi yaptı ve bebek kanala inmemiş hala şimdiye kadar inmesi gerekiyordu dedi ama başı yaklaşik 4 haftadır filan aşşada yani. Sonra çatı muaynesine geçti cok afedersiniz parmağını sokarken bi kastım kendimi zaten çok stresliydim 3 4 saniyelik bi olaydı ve elini cekerken güldü. Bende ne olduğunu sordum bana çatın çok dar el bile girmiyo çocuk nasıl çıksın buradan dedi ve ardında seni sezeryana alalım beklemenin bi anlamı yok dedi. Bugün testleri isteyelim yarin sonuclar çikar pazarteside benim ameliyat günüm istersen yapalım dedi. Ben bi an şok oldum hiç beklemiyordum. Kendi doktorumun haftaya icin bana gün verip vermedigini sordu bende hayir sadece bu hafta icin randevu yazdı dedim. Kendi doktorum haftaya çok yoğunmuş yinede bi bakalim dedi sonra da carsambaya randevu varmış dediler. Kendi doktorum da baksa oda sezaryen diyecekmis öyle söyledi bende yinede haftaya kendi doktoruma görünmek istedim. Sizce para almak amaçlı mı böyle yapıyorlar yoksa böyle olması mümkün mü yani normal mi ?( Bu arada 38 haftalik hamileyim.)