Merhaba hanımlar biz 1 yıldır çocuk düşünüyoruz ama olmuyordu. Doktora gittiğimde polikistik over olduğumu söyledi. İlk ay sadece klomen kullandım ama olmadı. 19 Ocakta doktora tekrar gittim adetimin 3.günüydü. Gonal f iğne başladık günlük 50doz. 1 şubatta gittiğimde sol tarafta 20 ve 21 milim, sağda da 17milim bir yumurta olduğunu söyledi ve o akşam çatlatma iğnesi vurdum. 9. gün oldu ve göğüslerimde acayip bir sızı var, kasık batması oluyor bir de ara ara içim bulanıyor sanki. Test için henüz çok erken ama çok merak ediyorum var mı diye. Benim gibi olanlar var mı? Bu ilaçları kullanıp gebe kalanlar neler yaşadınız?