Oznur-Mese Kızlar 11+6 olduk bugün ikili tarama yapıldı ultrason ile muayene olduk şükür bir sıkıntı yok kan testi yapıldı inşallah oda temiz çıkar sizde durumlar nasıl 🥰 https://imgyukle.com/i/LQprAh Cinsiyet Tahmini yaptı %90 sizlerin tahmini nedir 🥰
Purpura26 Oznur-Mese Erkek💙 Bizede 12 haftada tahmin yapmıştı %85 demişti 16 haftam bugun kesin erkek dedi 😃
Eshueshu Oznur-Mese bende cuma gidicem ikili tarama testine şu an 12+3 uz geç değil dimi tarama testi için
Merlii Merhaba 12+4 bugün ikili test yaptırdım ultrason temiz çıktı çok şükür kanı 1 hafta sonra öğreneceğim ama burda çoğunlukla cinsiyet öğrenen olmuş en azından tahmin yapılmış ben sordum daha başlamadan cinsiyet öğrenebilir miyim diye yok belli olmaz dediler https://imgyukle.com/i/LQmEis https://imgyukle.com/i/LQGdmG
Oznur-Mese Merlii bu haftalarda net olmuyor dıyorlar banada yüzde doksan kız ama net hali 1 ay sonra dedi seninki kız gibime geldi hayırlısı🥰
Merlii Oznur-Mese tahminde de bulunmadı doktor daha bakmadan sordum belli olurmu diye yok dedi valla artık ilerleyen dönemde bakcaz çok teşekkürler
Emireel Ben de 10 gün önce yaptırdım ultrasonda ve kan testimde sorun çıkmadı fakat yaşim ,38 olduğu için yaş riski çıktı fetal DNA yaptirdik sonuçlarını bekliyoruz inşallah bir problem çıkmaz..