94-sevim ben önce bayana gidiyordum çok soğuktu hamile kalmış kendi de o yüzden doğuma giremem dedi değiştirdim zaten içime sinmemişti onun kocası da var ama hiç hasta giden görmedim ona çok az hastası var gibi bilgim yok bir tane daha bayan var Burcu onun hakkında fikrim yok benim gittiğim doktor çok yoğun herkes onu tercih ediyor diye gitmek istedim bende çok duydum adını hem doçent 50 yaşlarında falan 5 doktor var zaten