ekimannesi3 Zulfiye_22 Çok geçmiş olsun . Ben de anlamıyorum ne yazık ki sonuçlardan benimki bu şekilde değildi.
ekimannesi3 Zulfiye_22 Benim sonucumda direkt genlerde sıkıntı olmadığına dair bir şey yazıyordu ve görseller vardı. Onları doktor yorumlamıştı ne yazık ki anlamıyorum. 😊
Zulfiye_22 ekimannesi3 benmkidede şekiller var sen resmni atarmisn o şekillerle aynı mı benmki bende atayım resmini
ekimannesi3 Shn16 Merhaba pazartesi doktora gittin keseyi gördük çok şükür 😊 öncesinde biraz lekelenmem oldu progestan kullanıyorum şu an. Oksapara da başladım. İnşallah böyle güzel devam eder. Siz nasılsınız 😌
Paprika ekimannesi3 merhaba bebeğinizi sağlıkla kucağına alırsınız umarım 🙏🏻 Doktorunuz pıhtılaşma olan geniniz için ne dedi ilaç iğne vs verdi mi
Shn16 ekimannesi3 cook sevindim😊😊 bendede lekelenme olmustu hatta ara ara kahverengi olarak geliyor. Korkmayn lutfen bol bol istirat edin 😊 cumartesi gidecegim bende insallah bebisim iyidir 😊🤲🏻
ekimannesi3 Paprika merhaba amin inşallah sağ olun 🙏 Evet gebelik öncesi coraspin kullanmaya başlamıştım grçenlerde leke olunca bir hafta ara ver dedi doktor. Keseyi görünce de oksapar verdi onu kullanıyorum şu an
Minisomini ekimannesi3 Shn16 iyi günler benimde pai heterizigot doktor önemsiz kullanmana gerek yom dedi ama ben ısrar ettim oksapar 4000 lik kullanıyorum. Sizde oksapar aspirin mi kullanıyorsunuz
Shn16 Minisomini merhaba evet ben oksapar 6000+ coraspin kullaniyorum. Benm bir tane daha heterozigot genim var pai disinda
Decucude Shn16 siz kaçlık iğne kullanmıştınız ben OKSAPAR 4000 lik iğne ve corasprin 100 mg kullanıyorum