Bende 14. Haftamda doktor %90 erkek deyince hemen hastane çıkışı almaya başlamıştım 😅
Çevrem acele etme, cok erken dedi. Herhangi bi aksilikten korkuyorlardi. Ben heves ettim aldım da aldım.
Cok abartmadan, hevesimizi de cikararak alabiliriz bence ☺️