m_yk34 Merhaba kızlar erken doğum için progestran fitil ve proton iğne kullanıyorum 23 haftalığım iki gündür sol tarafımdaki gözüm çok ağrıyor göremiyorum gibi bunun sebebi neyden olur ne iyi gelir