Carlife512 Kızlar bu haftalarda olanlar bebeği aşağıda hissetmem normal mi iki gündür aşağıda hissediyorum cuma günü kontrolüm var ama merak ettim
Minisannesi2904 Carlife512 benimde öyleydi hatta bebek aşağıdaydı şu an 40 haftamı bitirdim bebek yukarda resmen doğmamak için savaş veriyo kaburgalarıma girmiş sanki merak etmeyin biraz daha büyüyünce yukarda hissediceksiniz hareketlerş
sumeyye60 Carlife512 Benimki 28′de dönmüştü 😅 Erken değil normal sayılıyor. Bebeğin baş aşağı dönmesi erken doğum anlamına gelmez sadece pozisyon almış olur. Doğum başlaması için kanala inmesi lazım.