Mediha_ canım senin normalin kaç bilmiyorum ama genel 12-7 13-9gibi çok düşük değil tansiyonun benim arkadaşım son aylarında tansiyonu 6larda 5lerdeydi sürekli baygın gibi yatıyordu ona rağmen doğurdu😅normal tansiyonlu insanda doğumda tansiyonu düşüyor çıkıyor ama doğuruyor doktorun sakıncalı bişey görse uyarır ve izin vermez zaten rahat ol 😊