A-A-K 8+2 haftalık gebeyım kalp atışını da duydum ama böyle hep hamile değilmişim gibi hissediyorum bulantılarım vardı doktor prıllam verdi rahatladım rahatladıkça da kötü oluyor insan belirti yok diye 😂psikolojimi bozdum resmen