sedardahuseyin Fatoemir bnim de fazla sıkıntı olmaz dedi doktor şekerime baktı çıkmadı şekerim erken su geliniyormuş galiba
koala06 Fatoemir Haftamda suyum fazla diye şeker yüklemem yapıldı normal çıktı sonuçlarım şuanlık bi sıkıntı yok çok şükür
sedardahuseyin Fatoemir valla bnim 20 haftalarda yptı tam hatırlamıyorum kendisi dedi bi bakalım şekerine diye