Yenicicianne Yaşayab varmı bunu ben dogum yaptım ıkı bucuk ay oldu basur oldum ıkı uc gunde bır tuvalete cıkıyorum cok canım yanıyo ve kanama oluyo gecermi kendi kendine doktpra görünmesem olmazmı ya
Nihanozturk Yenicicianne ben daha dogurmadan oldum psikolojim bozuldu🤦🏻♀️ Normal dogum yapıcam bide allah kısmet ederse napcm bilmiyorum
Dnztrn Yenicicianne doktora git bence kendi kendine geçmiyo. Bende uzun süredir var insallah normal doğuma engel olmaz tek korkum o
Minedag Nihanozturk aynı kokuları yaşıyorum bende 36 haftalık olduk 24 den sonra malesef basur oldu agrısı sızısı Yok ama normal Doğum yapmaktan sırf bu yüzden korkuyorum ya çok kötü olur Doğumdan sonra çok acırsa bebeğime bakamazsam diye ödüm kopuyo 😔😔
Nihanozturk Minedag bende öyleyim benim 36da cıktı bide az daha sabredemedi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ şimdilik bi acısı yok bana anestol pomad sürüyorum hergün sabah aksam o uyusturuyo heralde bide şişirmiyo ama geçtiğide yok duruyo orda öyle
Arasinannesi Bende de var bi 3 aydır falan geçmiyor aksine çoğaldı. Doktora gittim muayne etti normal doğuma etkisi olmayacağını söyledi.
Nihanozturk Yenicicianne of inşallah ya bende 36.haftada cıktı bebegin baskısından dolayı olmus ama gecmiyo yani bence sizde bi doktora görünün
Dnztrn Yenicicianne benim cok uzun suredir var krem vermişti ama hicbir işe yaramadi ameliyat olmam gerekiyo malesef🙄
Arasinannesi Yenicicianne hasta yatağına yan yatırıyor hafif yanakları açıp bakıyor. Acı sızı dokunma vs yok .proctolog krem verdi.
Nihanozturk Melikeyigit zeytinyagını bende bikac gün yaptım fakat asit oranı yüksek ya cok yaktı canımı iyi geliyodur muhakkak ama bidaha yapamadım ben cnku bütüngün acısı gecmedi