Buketg13 Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim . Alt kısmımda sanki yırtılma gibi bir his var sürekli değil ama 3 4 saat arayla bu hissi yaşıyorum ve canım yanıyor bu neden olur
Beyzan Buketg13 bu hiç sürekli mi oluyor. Yani tekrarlıyor mu açılma tarzı bir durum yaşıyor olabilirsiniz.Haftaniz da uygun zaten buna bence bı dokrorunuza danışın kendiniz de takip edin tekrarlıyor mu diye
Buketg13 Beyzan sürekli değil ama 3 4 saat arayla bı anda bu hissi yaşıyorum bir kaç saniye o saniyeler içinde canım yanıyor bende korkuyorum açılma böyle mi oluyor aceba diye ilk gebeliğim bir bilgim de yok
Beyzan Buketg13 siz en güzeli doktorunuza bı danışın inşallah ciddi bir şey değildir Allah size bebeğinize en sağlıklı zamanda kavuşmayı nasip etsin inşallah