Sidra canım ilk benim adet sancısı gibi kasık ve karın ağrılarım oldu sonra hep halsiz ve uykusuzluk vardı zaten 28 hafta olcak hala başka belirti yaşamadım çok şükür mide bulantim bile olmadi ama en önemli belirti karın ağrısı bence çünkü bebek yerleşmeye başlıyor o yüzden çok ağrı yapar ve şık idrar gelir