Ozgultpr sakın sakın yapma çok erken ilk 3 ay asla bir şey yapılmaz. Sonrasında doktoruna soracaksın onay verirse başlanır. Daha kalp atışını bile duymamıs olabilirsin şu an odaklanman gereken şey dinlenmek ve bol su icmek olmalı. Benjm dokrorum bana 20. Haftada onay verdi 37 ye kadar yaptım çok da faydasını gördüm ama her şey vaktinde güzel.