Gizem1034 Merhaba anneler,bugün şeker yükleme testi yaptık.sonuçlar OGTT 50gr 1. Saat sonucuna göre 151 çıktı.doktora henüz gösteremedim sizce değerler nasıl?bilen varsa yardımcı olabilir mi?
kelebekannesi01 Benim de 156 çıkmıştı riskli grupta olduğumuz için doktor ilaç vermiceğini beslenmeme dikkat etmem gerektiğini söyledi Gizem1034
Gizem1034 Busra57 şu an için hiçbir sorun yok bebekte de bende de.cuma günü tekrar gideceğim bakalım ne diyecek