Kbraozkn bende de fazlaydı canım şekerim de normal çıkmıştı bak 40 haftayı doldurdum doğumu bekliyorum, erken doğum riski oluşturuyor su fazlalığı ben meyve porsiyonlarımı azalttım onun dışında içtiğiniz suyun amniyon sıvısıyla Bi alakası yok günlük 2,5 litre içmeye devam edin 😊😊🙏