Hfze35 bıktım ya bu boş konuşanlardan. Hamileliği normal geçen yA da ağzı şeytanlık dolu herkes profesör kesiliyor şöyle yapma böyle olur, bilmemne. Keyfimizden mi vuruyoruz iğneyi, bebek sahibi olabilmek için bu çabamız. Allah ıslah etsin yA sinirlendim