Burcu-2910 inanirmisin bir yıl boyunca her adette olmaya yakın kesin hamileyim diyordum ama sonu hep hüsran okadar çok kafama taktm doktora gittim doktor hiç birşeyin yok kafana takma dedikçe insanın elinde değil kafasına takıyor , sonra ne kürler denedim kendime eşime , su İzmir’deki büyük depremde okadar çok etkilendim ki yaşadıklarımdan ve o ay hamile kalmışmisim herşeyde bir hayır var dedikleri bu olsa gerek herşey Allah’tan . Kafana takmamaya çalış seni mutlu eden şeylerle ilgilen kendine bir hobi edin . Hamile olduğumu öğrendiğimde bile sevinmeye korktum aynı şeyleri yaşamaktan korktuğum için çok zor bir süreç , Rabbim yar ve yardımcın olsun arkadaşım 💙🙏 biraz uzun oldu kusura bakma