ikibebekannesi İkinci sezeryan olacak azıcık tedirginlik yok degil 🤔 Aslında doğum kanalına girdi her şey yolunda ama ilk sezeryandan iki yıl geçtiği için cesaret edemedik normal doğuma 😰Dua edin kızlar 😍
Sedagll ikibebekannesi ay inşallah benim daha çok temmuz daa :) günüm de belli değil normal doğum olacak inşallah
Dorukunannesifatma Benım de sabah sezeryan allahım kolaylık versın bızlere gözlerim doluyor duygusalım bugun 🥺👼🏻