Hiloooss Herkese merhaba, En iyi olan ve en memnun kaldığınız bebek bezi hangi marka ve tabikide ıslak mendil , hatta kullandiginiz detarjan ve bebek losyonlari nelerr yeni anneler tavsiyelerinizi bekliyoruuumm 😍
Haticearen Hiloooss bebek bezi oalrak Prima premium care aldım ıslak mendil olarak Prima yeni doğan aldım ama babyme nin erkek olan.islak mendilin den de aldım bebek pamuğu bakım seti olarak komple mustela .set aldım.icin de şampuan losyonu masaj yağı temizleme suyu burun serumu pişik kremi var deterjan olarak ebebek ürünü babyme sıvı sabunu.mavi kapaklı olan Leke çıkarıcı olarak da babyme leke çıkarıcı aldım Biberon temizliyici olarak da babyme biberon temizliyici si aldım