Ebruseyda Hazırlıklar basladimi? Daha hiç bişey almadim desem inanirmisiniz. Lcwnin bedenleri hakkinda bilgisi olan varmı. 1-3 ay az almayı düşünüyorum çabuk büyüyo diyen anneler var. 3-6 ay alsam büyük mu olur. Siz nerden neler aldınız 🤭
Okyanusunannesi 27+5 benim bi kaç bişey aldım bende ama dediğin gibi hemen büyüyorlar 3-6 almak daha mantıklı gibi
Esya21 Bende pek hazırlık yapmadım bi kaç zıbın çorap aldım BİM’e gelmişti e bebektete bataniye aldım o kadar iki çocuk var çıkıp alamıyorum