Arkadaşlar kabızlık sorununu kuru kayısıyla çözdüğümü düşünüyordum. Tuvalette ıkınma problemim yok hemen geliyor, tuvalete de kolay çıkıyorum sorunum tuvalet sırasında dikenli gibi bi dışkının gelmesi. Daha çıkarken anlıyorum kesin kanatıcak diye. Tam nereyi acıttığını bile biliyorum. Kanatıyor 😔 tuvalette de peçete de kan görüyorum korkuyorum. Ömür boyu basura falan çevirirse diye panik oluyorum. Sonrasında sürekli kanama durumu falan olmuyor o anlık bir şey. Muhtemelen orası yara gibi oluyor. 2 gün önce oldu şimdi tuvalette yine oldu bende artık buraya yazayım dedim 😔 benzer bir şey yaşayan varmı korkmalı mıyım. Doktor randevuma daha bir ay var telefon edip sorabilirim ama doktorum bu tarz sıkıntıları pek önemsemiyor, daha önce kabızlık çektiğimi söylediğimde kefir iç dedi gönderdi 😔