bebeklibirisi Dualar07 benim 9 şubattı burada bekleyen bir sürü kişiyiz 😅 adetim yok 2 gündür beyaz akıntım vardı şimdi kahverengiye gönmüş çamaşırımda vardı biraz hala adet belirtim yol yalnızca aç mışım gibi karnım gurulduyor 🤦🏻♀️
Dualar07 ogrencianne35 adet sancısı ara ara geliyor ama şimdilik bişey yok yarında inşallah olmamda hemen test almaya koşarım 🙏
derindemir ogrencianne35 vallaha çıkmayadabilir.benim maalesef doğumla sonuçlanmayan hamileliğimde adetten 2 gün sonra yaptığım test negatifti 4. gün çok silik çıkmıştı.geç döllenme olabilir.yani adet günü yapılan testte çıkmayabilir
Dualar07 derindemir doğru benimde ilk hamileliğimde oğluma tam adet günü yaptıgımda çıkmıştı ama hepsinde döllenmeye bağlı değişebilir inşallah 2. Çocuğuma hamile kalırım 🙏🙏
balbocegimm bebeklibirisi test yapsaydınız çıkardı benimde14subat cok sabirsizlaniyorum sabahina ysoacam insallah cikar