34+2 deyim hazırlıklarını yapıyorum prensesin alıncaklar alındı daha yıkanmadı.Her şeyim bekliyor.2 hafta içinde her şeyi hallederim insallah.Halsizlik had safhada yerimden kalkamıyorum.Panik atağım var kararsısım normal mi sezeryan mı hala karnımın içinde dolanıp duruyor cok canımı yakıyor.Sırt agrım ve kasık ağrım var