Eylul21 Korkma canım benim yavaş yavaş hormonların değişiyor ☺️ Daha çok yumuşamaya gidicekler hafta hafta da büyüyüp ve renk degistirecekler. Bence korkacağın bişey yok ben şuan 15+2 oldum. 8-9 haftalık sürede aynısını hissetmiştim ama doktorumda hormonlardan dolayı olduğunu söyledi ☺️ Korkma, korkunu bebişede yansıtma 🌼💜