Yapısal bişey bence ne yaparsa yapsın çatlayanlar var ama en azından en aza indirebilirsek ne iyi olur. Bebek yağı, bio-oil yağı kullanıyorum bendede şimdilik bişey yok. Birde nette bi karışım okumuştum aktara gidip o yağları alıp onu kullanmayı planlıyorum 😁