medosegemira Ben 2.dogumumu orda yaptım cok memnundum iyiydi kendim çiğlide oturuyorum 3.hamileligim çiğli devlette yapıcam burası da cok güzel diyolar bakalım temiz güzel kadın dogum bölümü
SultanKobak Aysc2651 ben özele gidiyorum ama bir kaç kere buca kadın doğuma da gitmek zorunda kaldım ilk gittiğimde gayet güzel ilgilenmişlerdi ama ikinci de pandemi yüzünden sanırım yüzüme bile bakmadılar zaten doktorlarına randevu falanda bulunmuyor ve aşırı kalabalık
Aysc2651 prensesim35 ben o doktoru hiç begenmedim bikez gttim eşim kavga etcekti nerdeyse kadının birini yanımda azarladı ben bile sinir oldum
Nur000 Aysc2651 ben bucaya gidiyorum randevuda sıkıntı yasamiyorum. Doktorum buket çetintaş gayet memnunum ilgili bi doktor