Ozgeduha Gebelikte sucuk yemek yani iyi pişirilmiş sucuk yemenin dahi zararlı oldugunu söylüyorlar konu hakkında iyi bilgisi olan yazabilirmi?????
Alperefet Ozgeduha çok canın çektiyse pişirip bir iki dilim yiyebilirsin diyor kağan kocatepe videosunu izle canım bu konuları uzun uzun anlatmış
34_21_23 Ozgeduha işlenmiş gıda oldukları için önerilmiyor. Eğer güvendiğin kasaptan alınmış yada kendin yapmışsan bi problem yok ama markettekiler işlenmiş oluyorlar ondan önerilmiyor. Canın istediyse bir iki dilim yiyebilirsin ben pizzada falan yiyorum
Ozgeduha Alperefet Herkez farklı bir şey söylüyor anlamadıgım ne gibi zararı olabilir güvendiğin marka ve tamamiyle et oldugundan emin olduktan sobnra