Cadeis58 17.haftalığım 1 aydır uyuz olmuşum gibi göğüslerim kaşınıyor bacaklarımın arkası karnım falan deli gibi kaşınıyor yağlı arko krem sürüyorum o biraz rahatlatıyor bu kaşıntının sebebi nedir ya çatlak falanmı🤪🤪
bircivcivannesi Cadeis58 göğüs ucu ben de de var 15+6 dayım, ama buyuyor büyük ihtimal ondan diye düşünüyorum üstüne gitmedim
Havvaylmz Cadeis58 dikkat edin uyuz salgını var ben de 15 haftalık gebeyim 7 aydır cekşyoruz kaşintiyi uyuz illeti bir gidiyor bir geliyor
Merlii Cadeis58 benimde ilk haftalar deli gibi göğsüm kaşınıyordu yırtıyordum kaşımaktan krem sürme göğsüne göğsünün bir dengesi varmış onu bozuyormuş 🌸
dermus Cadeis58 bende kasinti yasadim dr tahlil istedi gebelik kolestazi cikti gece uyanip kasiniyorum, ilac iciyorum ama degerlerim dusmuyor
Prensmmmm Havvaylmz valla bende 9 haftalık hamikeyim yaklaşık 3.5 aydır kaşınıyorum bazen aşırı bazen hiç anlamadım neyin nesi kan testlerimde temiz çıkıyo vucuduma diken batıyor gibi allahım çıldırtıyor bazen geççyor 2 3 gün anlamadım bende
Havvaylmz Prensmmmm evet biz tedavi olduktan sonra batma ve sanki vücuda bişeyler yürüyor hissi oluyor maalesef
phd-anne dermus kaç aylıkken çıktı kolestaz? Son haftalara doğru diye duymuştum ben. Bende 18. Haftadayım kaşıntım ve kırmızı döküntüler var göğüs ve karın bölgesinde😕 bunların yanında başka belirti var mıydı?
phd-anne dermus anladım çok geçmiş olsun. Bende her ihtimale karşı test yapmasını isteyeyim doktorumdan