Annelerinannesi_61 Kızlar süt hormonum 25.9 bu değer yüksek mi gebe kalmama engelmidir bı bilginiz varsa lütfen yazar misiniz
ipekursat Annelerinannesi_61 30du doktor gerek duymadı ilaca çünkü strestende yükselir demişti daha sonra kendiliğinden gebe kaldım
34_21_23 Annelerinannesi_61 54 e çıkmıştı benim. 1 ay sonra tahlil ver takipte kal düşmezse ilaç başlarız demişti o ay hamile kalmıştım.
Annelerinannesi_61 Sehribannnn ay ne kadar yüksekmiş ama seninki çünkü değer 15 le 25 arası olması gerekiyormuş ama ben sınırda olduğum için sormak istedim
Sehribannnn Annelerinannesi_61 evet yüksekti baya kimyasal gebelikten sonra oldu ondan sonra hamile kaldım
Esmayy388 Canım benim 39 du dostinex diye ilaç verdi kullandığım ay hamile kaldım inşALLAH sende kalırsın