mucizemsiii Bebekleriniz doğum pozisyonuna kaçıncı haftada girdi, makat olup son anda dönen var mı acaba ?
nisanmaral mucizemsiii 26.haftada(geçen hafta) doktora gittiğimde makat pozisyonda olduğunu söyledi 🤷🏼♀️ bakalım hayırlısı.
mucizemsiii senakhrmn nisanmaral Maşallah sizinkiler erken dönmüş ben 37nci haftamdayım henüz dönme falan yok bugün kontrol de sordum döner mi diye düşük bi ihtimal dedi
senakhrmn mucizemsiii 36 ya kadar dönmesi daha kolay canım,36 dan sonra alanı daraldığı için dönme ihtimali düşük oluyor ama dönmezsede hiç üzülme canım benim yeterki sağlıklı olsun.
mucizemsiii senakhrmn biraz üzüldüm normal olsaydı diye ama hayırlısı nasıl gelmek isterse artık dediğiniz gibi yeterki sağlıklı olsun 🤗🤲
minnakmina mucizemsiii 33+3 günlügüz dün doktora gittim makat gelişti doktor sonlara dogru dönebilir demişti ama benimki sezeryan olacağı için dönmezsede olur
BurcuLice mucizemsiii ben geçen hafta cuma gittim doktora dönmüştü ama makat gelişi dedi doktorumuz 😅 şuan 26+6 yız ileride ne olur bilemiyorum