Yeniglnnnnn bi ultrason sekteri olarak yarına randevu verilmek bence çok iyi 😂 elbette biz hastalar için zor ama tüm hastanenin ultrasonu na bakılıyor orda sadece gebelerde değil , ben suan idari izindeym 1 hafta önce ayrıldım ayrılmadan once gebeler 2 hafta sonrasına randevu veriliyordu