Geçen hafta ultrasonda kanama alanı görüldü. Bu sebeple hemen olmamı söyledi. Bulunduğum hastanede 800 TL’ye yapıyorlardı. Doktorum devlette ücretsiz yapıldığını söyledi. Bizde eczacılar odasından reçeteli 77 liraya temin ettik. İğnenin kendisi 570 lira reçetesiz🙃