mucizemi_beklyrm 34+6 bugün kontrolde nst sonucuna göre bebeğin kalp atışı 180′lerde dedi doktor. Öğleden sonra tekrar nst istedi. Neden böyle hızlı atıyor başına gelen varmı sonrasında nelerle karşılaşacağımız?? Stres yaptm şimdiden 🤦♀️
Ayseege6156 mucizemi_beklyrm bende iki kere girdim ikisnde de 150-160-170 lerde attı hep bence bi sorun yoktur doktorum bebeklerin kalp ritimleri düzensiz ve hızlı atabilir bu seni korkutmasın demişti hatta 130 a bilr düştü birden bunlar endişe edilecek şeyler değil korkma dedi dün kontrole gittim herşeyde yolunda şükür bence sende stres yapma canım kendine
Bdp mucizemi_beklyrm çok şaşırdım şu an bizim ki de o şekilde atıyor bu güzel bişey dedi sürekli aynı seyreder atak yapmaz ise tekrar istemek gerekiyormş
Huriyeolgn mucizemi_beklyrm 32. Haftaydı galıba 200 lerı gecıyordu cok hareketlıydı bende hıc sıkıntı gormedıler bebegımın kalp atısları genel olarak 150 180 arası artık bazen olabılıyor
mucizemi_beklyrm Ayseege6156 2 hafta önce kilosu 2.260 dedi bugün de 2.550 dedi az kilo almş gibi.. hemde bebek doğum pozisyonunda dedi öyle olunca kalp atış hızı da eklenince endişelendiriyor ya
Ayseege6156 mucizemi_beklyrm benim bebeğim 33 de doğum pozisyonu aldı ayrıca şuan 37 yim kilosu 2900 çıktı bence sizde stres olmayın bana az gelmedi kalp atışınıda fazla kendinize stres yapmayın yaparsanız bebeğinizde etkilenir