Merhaba, 19 haftalık hamileyim, postlarda bazen görüyorum bu haftalarda henüz bebeğin hareketini hissetmeyenleri ya da karnım ne zaman belirginleşecek diyenleri.. ben yaklaşık 2 haftadır bebeğimin hareketlerini hissediyorum, göbeğimde gayet belirgin. Benim gibi olanlar yok mu? Yoksa ben de mi bir anormallik var