SehnazSarp ben hamileliğimin 6. Haftasından itibaren her gün sabah akşam ekşi yeşil elma yedim. 1 gün bile mide yanması ya da ağrıması yaşamadım. Şu an 38.haftam bitmek üzere. Pazar günü doğumum var. Doktorum önermişti. Bana çok iyi geldi. Hatta bazı zamanlar günde 2 taneyi bile geçiyordu. İnşallah size de iyi gelir. Denemekte fayda var.