Dilek0809 Nehir1 15 haftalık olduk bugün cinsiyetimizi geçen hafta öğrendik. Genelde bu haftalarda öğreniliyor
Esen3535 Nehir1 13haftalık hamileyim doktorum erken olduğunu söyledi 1 ay sonra kontrolde öğrenmiş oluruz inşallah
Nehir1 Nur000 bende perşenme 14 haftalık inşallah öğreneceğiz çok heyecanlıyım. Hiç size tahminde bulundu mu 🙈
Nur000 Nehir1 doktorum 11 haftalikken erkege benzetti 13 haftalikken kiza benziyor dedi o yuzden net bisey yok 😂 insallah kesinlesir bu kontrolde
Dilek0809 Nehir1 erkek♥️ O yüzden çok net konuştu doktorum ben baya sordum değişmez değil mi diye cinsiyet önemli değil ama sonradan değişmesi tuhaf oluyor ama kesin dedi
Asyaayaz1 15 haftalığım geçen hafta öğrendim bende cinsiyeti pozisyon uygunsa çok rahat öğrenebilirsiniz
Ilkheyecan2514 Ben 12. Haftamda öğrendim. Şuan 15 haftalığız iki kontrolde de erkek dedi doktor hatta gösterdi. Erkek biraz erken öğreniliyormuş Sağsalim kucağımıza alalım inşAllah 🌸
mer2- 12 haftalık hamileyim. Yarın ikili testim var doktor yüzde 80 söylerim dedi. Heyecanla bekliyoruz.
ozlem3333 Nehir1 12 haftalıkken kıza benzetti ama kesin demedi bakalım 2 hafta sonra ögrenecem inşaallah 😇
EsilaErtugrul Nehir1 12+5 ken doktora gittim sanki kıza benziyor ama kesin değil cok erken dedi, 10 gün sonra kontrolüm var 17 haftalık olucaz o zaman kesin öğreniriz dedi çok heyecanlıyım bir tane kızım var heyecanla bekliyorum 10 gün nasıl geçicek acaba diye düşünüyorum😍
ynrbrk 11 ve 12 de doktor kız olabilir dedi, dün tam 13 tü artık kesin kız erkek olması için mucize olması lazım dedi. Bugün fetal DNA testinin sonucunu aldık kesin olarak kız olduğunu öğrendik 💞
Annecik_ Nehir1 öğrendim Erkek hatta 10+4 de gitmiştim erkek demişti geçen cuma gittim yine erkek dedi ☺️
Elif5361 Nehir1 Ben öğrendim dün 14+4 haftalığız bundan önce tahmin de etmişti dün netleşti %90 Erkek 💙👶🏻Bende gördüm 🙈