Buketcenk İstanbul sancaktepe ilhan varank devlet hastanesinde normal doğum yapan var mı temizlik ilgi odaların kaç kişilik olduğu kalite gibi konularda bilgi verebilir misiniz olan varsa
Smanrsmsk61 Buketcenk ben devlette yapmıycam ama yapan kuzenim var İlhan varankta yeni hastane olduğu için temiz güzel sessiz sakin bi hastane kuzenim memnundu odalar 2 kişilik oluyo sadece sancıydı bilmem neydi yanına kimseyi almıyorlar
Skmsksjdkdkdmx Ben ilhan varank hastanesini önermem yakın arkadasım hamıleydı bebegın engellı dogucagını doktor soylememıstı onu gectım dogum zamn gunu geldı hastaneye gıttı bebegın hem oldugunu hrmde dogsa zaten engellı dogucaktı demıser
Smanrsmsk61 Skmsksjdkdkdmx yok artık şikayetçi oldular mı acaba bu nasıl sorumsuzluk kadınlara yapılan nasıl bi işkence ya!!
Skmsksjdkdkdmx Pek bilmiyprum oldular galıba ama devletı gercekten tavsıye etmıyorum zeynep kamılde de yapan oldu stajerlere. Dıkıs atırmıslar arkadasıma onunda etlerını bez gıbı dıkmıslerdı baya uzun oldu iylesmesı