SymDnz Bugün 36+2 yim ama bi çamaşır assam yada tuvalete gitsem yada çok az yürüsem aşırı halsiz, nefes nefese kalıyorum. Tahlillerim de temiz çıktı fakat bu durum benim canımı sıkıyor ağırlaştığım için falan mı acaba böyle olan var mı ?
Biryigitannesi SymDnz 35+1 bnde ama bıraksalar hüç yataktan çıkmam bn birsz daha erken başladım sizden galiba 😔 bu durum çok mutsuz hissettiyor ama bana
Sedaerhan SymDnz ben de penguen gibi yürüyorum göbeğimden.halsizlik malesef var dün birden el parmaklarım şişti son 21 gün kala
Yagmur_C SymDnz ben de aynıyım ya yürüyüş yapmam lazım diye kendimi zorluyorum ama koltuktan kalkasım bile gelmiyor şu an
SymDnz SymDnz ay demek oluyor son zaman ama cidden öyle bende sürekli yatıyorum kafam dağılsın diye biraz iş yapsam nefes nefeseyim Allah yardımcımız olsun. Hayırlısıyla kavuşalım inşaAllah 🤲🏻💕
Muku_043 SymDnz bende 36+5 inanın bende öyleyim anlatamam hiç iyi değilim zaten uyuyamıyorum geceleri
SymDnz Allah’a şükür uyku sorun yapmıyor bana ama son ay zormuş cidden hamilelikte tabiki her halimize şükür 🤲🏻