Ceyliiii Merhaba, kızlar tetanoz aşısını kaç doz olmamız gerekiyor? Vede devit 3 damla kullanıyor musunuz acaba nasıl kullanılıyor?
aylininannesi61 Ceyliiii doktorum gece yatmadan önce meyve suyuna 10 damla şeklinde kullanmamı söyledi
Minnakhamis Ceyliiii ben 2 doz oldum devamını da yaptırmayı düşünüyorum sağlık ocağındaki ebe 3 doz daha vurdurduğum zaman ömür boyu gider demişti. Devit damlayı da direk ağızdan alıyorum ☺️🌸
Nuray23 Ceyliiii simdilik 2 oldum. Saglik ocagindaki 5 e tamamlayalim dogumdan sonra dedi de bakalim artik. Damlayida yemegin hemen basinda ekmege damlatiyorum ardindan yemek yiyorum😊
baby3_ Ceyliiii d vit için hergün 9-10 damla kahvaltıda ekmeğe dök ye dedi benim çok düşüktü de . Aşı da 2 doz oldum. 5 yıl içinde çünkü ben daha önce de aşım vardı
Ceyliiii Bana tek doz yaptı tek doz yeterli dedi sıkıntı olur mu acaba? İkinciyi yaptırmalı mıyım herhangi bişi demedi ikinci için. Ssdece devit3 e başlayabilirsin dedi
painofkermit covid aşısı yaptıran oldu mu ? ben sağlıkçıyım ilk dozu 3 aylık olmadıgım icin yaptırmadım simdi yaptırmalı mıyım ? yaptıran gebe varmı
Mineust painofkermit covid aşısını hamilelere yapmıyorlar canım. Gebeler üzerindeki yan etkisi ölçülmedi çünkü.
painofkermit Mineust ilk 3 ay yapılmıyor evet sonrası isteğe bağlı yapılıyor benim tekrar cıktı oyüzden yaptıran varmı diye sordum