Arass__ anladım Benim gebelik başından beri geçmeyen idrar yolu enfeksiyonum var 3 farklı hastanede idrar kültürü yaptırdım temiz çıktı. Enfeksiyon için hastanede de yattım her tedavi de yapıldı ama asla geçmiyor. Bana hiç vajinal kültürden bahsedilmedi. Sorun onunla alakalı olabilir mi acaba dedim yazınızı okuyunca. Şikayetleriniz nasıldı sizin. Benim idrar yaparken yanmadan ziyade yaptıktan sonra yanma oluyor. Ve akıntı yok kuruluk var.