Kızlar sizinde eşinizin annesi ablaları bebeğin kilosuna sizin kilonuza takılıyomu bu kadar ya geçen görümceme gittim bana hiç kilo almamışsın diyo ki 7 kilo aldım 24+4 haftalığım bu arada ee hiç karnında çıkmamış senin ee bebek kaç kilo dedi en son 500 gramdı diyorum ayy diyo böyle acıyan bi surat ifadesiyle 3 kilo çıkarmı acaba diyo o kadar sinir oluyorum ki bugünde kaynanam hastane randevum olduğunu biliyo ya hemen ee bebek kaç kiloymuş diyo görümcem yetiştirdiği için sen çok az kilo almışsın bebekte almaz böyle diyo sinir ediyolar beni ya sizdede böylemi 😒😒