Merhabalar tatlı anneler ben 5 haftalık gebeyim üç gündür ürtiker kurdeşen döküyorum doktorum prednol 40 mg iğne ve allerset ilaç verdi üç gündür iğne olmamak için acı çekiyorum ama bugün malesef yaptırmak zorunda kaldım çok üzülüyorum bebeğime bi zararı oldu mu diye kortizon içeren bi ilaç hamilelikte kullanılmaması gerekiyor aranızdan kullanan oldu mu daha önce