Minikanne06 Malum hamilelikten dolayı ağda yapamıyorum canım çok acıyo jiletle aldım ve üst vajinada da yani göbeğin altında ki kısımda derinin altında şişlik var sıkıyorum azcık iltihap cıkıyor sonra şiş kalmaya ve acımaya devam ediyor ama biliyorum çıkamayan kıl var içerde nasıl temizleyebilirim nasıl geçer??
Geencanne Minikanne06 bendede oldu 1 hafta hergün sıktım yara ettim en sonunda iltihap bitti ve kıla ulaşabildim iğneyi batikona değdirmeyi unutmayın
Dk16 Minikanne06 ama dikkat edin yaptıktan sonra kolonyayla bolca silin pamuk yardımıyla Geçmiş olsun :)
Dk16 Minikanne06 yakar ama mikrop kapmasını engeller yapmadan önce ve yaptıktan sonra kolonya faydalı olur Çevre sağlıklı kıl köklerine de bulaşmaz mikrop bu şekilde