Merhaba Güzel hamiş anneler bende dogurdum sonunda burda post açanlara 39 haftalık olanlara bende nerdeyse post acıcam doguramıyorum diyordum😂 39+4 te sancılaştım lavaboya gittiğimde kan vardı görümcemi aradım ilk onun iki oglu var tecbrübeli tabi🥰 biraz bekle dedi cok agrın olursa git ara doktorunu ablam git dedi 3 saat kadar evde kaldım agrım şidetliydi acile geldim direk doktoruma ulaşamadım acilde ilk baktıklarında 4cm acılmam vardı her 2 saate kontrol ettiler yürüyüş yap dediler eşimle gezdik merdiven indik cıktık öyle 6cm dediler 39+5 te gece 1 de baktılar 7 cm dediler az suni sancı verelim işin kolaylaşsın dediler eşim olur dedi 😫 zaten agrı cekiyorsun daha kolay olsun dedi bende evet demiş bulundum ama suni sancı hafif hafif verildi ama canımdan can gitti eşimin elini sıkmışım ışırmışım 😂 kendi sacımı yolmuşum dayanamıyorum die 🤷♀️ Son dakika artık dayanamadım öyle bi ıkınma hissi geldiki dogum başlıyor dediler herşeyi hazırladılar ben tabi hala ölüyorum sancıdan eşime dayanamıyorum artık die bagırdımı hatırlıyorum neler neler demişim eşime o sinirle 🙄 saat 4:40 oldu ogluşum sonunda aktı içimden sıcacık 🥰💙🥰🧿 o an herşey bitmişti 3 tane dikişim var ama agrım yok tuvaletime kendim gittim bebeğimi emzirdim bebeğim benden yorgun düşmüş 😂uyuyor öyle Maşallah 🤲🏻🧿 ALLAHIM TÜM HAMİLE ANNELERE YARDIM ETSİN kolay dogumlar nasip etsin anne olmak icin ugraşan annelerimize derman olsun cok güzel bi duygu o an aglayışı kucagımıza verilmesi tarif edilmez 🤲🏻❤️
burda okudugum dogum hikayelerinde dedikleri gibi
dogru ıkınmak dogru nefes alıp vermek işi cok kolaylaştırıyo 🤲🏻 İlk doğumum biraz korkuda vardı ama Kurtulduk sag saglim 🤲🏻💙🧿