morpella kızlar nstye kaçıncı haftada bağlanılıyor ben şuan 33 haftalığım perşembe kontrolüm var doktor nstye gönderirmi acaba ikinci hamileliğim ama kaçıncı haftada girildiğini unuttum
Yenianna222 morpella ikmali gönderir artık.ben 32 de gitmiştim nst ye girmiştim ilk.sonra her kontrolde yaptık
meliha_gizem morpella 34. Haftamda kontrol öncesi doktorum nst sonucu istemişti. İlk ozaman girdim tatlım
cipiti morpella bencede bu kontrolünüzde isteyebilir benimde ilk gebeliğim çok bilmiyorum yaşadıkça öğreniyoruz 🤭
Momm29 morpella 32 den diye biliyorum.ama bn karnimda sertlik oluyo deyince doktorum 29 haftalikken nst ye aldi
Poyraz_basak Şuan 29+3 um haftaya Çarşamba nts baglanicam 30+ larda yani her hastaneye göre değişiyor sanırım
Umay05 morpella bizde 32+3üz bugün kontrolümüz vardı normal kontrol oldu 3hafra sonra tekrar kontrolümüz var büyük ihtimalle o zaman gireriz 🥰