Rukiyoloji Kızlar 36+4 deyim bugün kontrole gittim, bebeğin boynunda 1 tur kordon var. Bir sıkıntı yaratır mı başına gelen var mı doğuma 24 gün var çok stresliyim 😞
tkrj19 Rukiyoloji bizim de 38. Haftada öyle dedi doktorumuz aşağıya inmesi ondan zor olabilir dedi normal doğum için de sıkıntı olabilir dedi kilomuz da fazla olunca sezeryana karar verdik riske girmeye gerek yok ama o kordon öyle durdu hiç bir şey olmadı şükür hareket ederken dikkatli ol canım uzanma
Rukiyoloji tkrj19 çok stres yaptım ben doktorum içini ferah tut bebeğim sağlığını etkileyen herhangi bir durum yok dedi sonuçta anne karnında ağız yoluyla nefes almıyor dedi