Kızlar yurt dısında yasıyorum dün cinsiyetimi öğrendim doktor cinsiyet öğrenmenin sigorta tarafından karsılanmıyacagını söyledi ve 50euro istedi. Bende tamam dedim kasaya gittiğimde 69euro oldu. Eşimde girişteki adama (doktorun kocası oluyor) böyle birşeyin yasal olmadığını daha geçen randevüde para verdiğimizi be daha para istemiceklerini dediklerini söyledi ve adamda fişi yırtıp attı yok işte sizden para almıyorum sorun yok dedi sanki biz dileniyoruz(ben türkiyeden yeni geldiğim için sanırım yasaları bilmediğimden para almaya calısıyorlar benden sürekli)O kadar sinirlendikki birdaha o doktora gitmek istemiyorum. Doktor cok iyi ama kocası resmen para çetesi. Etrafımdakiler soruyorum herkes böyle birşey yok diyorlar. Türkler birde kendi vatandaşlarını araklama peşindeler. Herkes türk doktorlarına gitme diyordu oysa ben güvenmek istemiştim sözde müslümanlar ama dolandırıcılık peşindeler😤