Beyazmelekkk canım bende şuan gebeyim 16 haftalık tetanoz kesinlikle vurulun hiç bir sakıncası zararı yok çocuğu da seni de korur. Şeker yüklemesine gelince eğer ailende şeker hastalığı yada sende şekerle ilgili bi sıkıntı varsa yaptır ona göre önlem alınıyor yüksek çıkarsa dikkat etmen gerek ama mesela ben yaptırmayacağım ailemde yok kendim de öyle şeker hamur işi yiyince çok etkilenmiyorum o biraz sana kalmış açıkcası